Bakı şəhəri Şəhid Seymur Məmmədov adına 301 nömrəli tam orta ümumtəhsil məktəbin direktoru Ruhiyyə İmanova: “Ulu Öndər Heydər Əliyev çağdaş təhsilimizin banisidir”

118

Bakı şəhəri Şəhid Seymur Məmmədov adına 301 nömrəli tam orta ümumtəhsil məktəbin direktoru Ruhiyyə İmanova: “Ulu Öndər Heydər Əliyev çağdaş təhsilimizin banisidir”

Azərbaycanın inkişaf strategiyasının ən mühüm dayaqlarından biri təhsil siyasətidir. Bu siyasətin möhkəm ideoloji və intellektual təməli isə məhz Ulu Öndər Heydər Əliyevin müəyyən etdiyi milli təhsil konsepsiyasıdır. Məhz buna görə də ölkəmizin aparıcı təhsil ocaqlarında çalışan fədakar pedaqoqlar, məktəb direktorları və elm adamları Ümummilli Liderin təhsilə göstərdiyi misilsiz qayğını hər zaman ali dəyər kimi qeyd edirlər. Bakı şəhəri 301 nömrəli tam orta ümumtəhsil məktəbin direktoru, pedaqoji idarəetmədə peşəkarlığı və nümunəvi fəaliyyətilə tanınan Ruhiyyə İmanova da belə ziyalılarımızdan biridir. Onun “Ulu Öndər Heydər Əliyev çağdaş təhsilimizin banisidir” fikri, həm şəxsi pedaqoji fəlsəfəsini, həm də rəhbərlik etdiyi məktəbin inkişaf strategiyasını müəyyən edən əsas prinsipləri özündə əks etdirir.

Ruhiyyə İmanova uzun illərdir Azərbaycan təhsilinə xidmət edən, şagirdlərin dünyagörüşünün, elmi biliklərinin, mənəvi-əxlaqi inkişafının formalaşmasına böyük töhfə verən bir pedaqoqdur. Onun rəhbərliyi ilə 301 nömrəli məktəb təkcə paytaxtın deyil, ümumən ölkənin nümunəvi təhsil müəssisələrindən birinə çevrilmişdir. Müasir təhsil tələblərinə uyğun dərs mühiti, nizamlı idarəetmə, şəffaflıq, innovativ tədris metodları və müəllim-şagird münasibətlərində yüksək mədəniyyət — bütün bunlar Ruhiyyə xanımın uzaqgörən idarəetmə bacarığının nəticəsidir.

Ruhiyyə İmanovanın ən böyük üstünlüklərindən biri onun yeniliklərə açıq olmasıdır. O, klassik pedaqoji ənənələri müasir təhsil standartları ilə uğurla birləşdirərək məktəbdə daim dinamik inkişaf mühiti yaradır. Müəllimlərin peşəkar inkişafı üçün təşkil olunan seminarlar, treninqlər, metodik müzakirələr 301 saylı məktəbin təhsil keyfiyyətinin yüksəlməsində mühüm rol oynayır.

Ruhiyyə İmanova rəhbərlik etdiyi kollektivlə birlikdə Ulu Öndər Heydər Əliyevin təhsil sahəsində həyata keçirdiyi islahatları, onun milli məktəb quruculuğu istiqamətində qoyduğu möhkəm təməlləri daim örnək kimi öyrənir, şagirdlərə də bu dəyər sistemini aşılayır. Heydər Əliyevin “Gələcəyimiz məktəbdən başlayır” sözləri Ruhiyyə xanım üçün yalnız şüar deyil, məktəbin gündəlik fəaliyyət proqramının əsas prinsipidir.

Təhsil ocağında Ulu Öndərin örnək həyat yolu, dövlətçilik fəlsəfəsi və idealları ilə bağlı xüsusi dərnəklər, elmi-praktik konfranslar, dəyirmi masalar və təqdimatlar keçirilir. Şagirdlər ölkənin tarixi inkişaf yolunu, dövlətçilik ənənələrini və müstəqilliyimizin qurulmasında Heydər Əliyevin müstəsna rolunu dərindən öyrənir. Ruhiyyə İmanovanın təşəbbüsü ilə məktəbdə hər il “Heydər Əliyev Həftəsi” çərçivəsində müxtəlif mədəni-maarif tədbirləri təşkil olunur ki, bu da şagirdlərin vətənpərvərlik ruhunda tərbiyəsində mühüm rol oynayır.

301 nömrəli məktəbdə hər bir şagirdin fərdi inkişafına xüsusi diqqət ayrılır. Ruhiyyə xanımın pedaqoji strategiyası şagirdin şəxsiyyət kimi formalaşmasını, onun maraq və bacarıqlarının düzgün istiqamətləndirilməsini hədəfləyir. Bu yanaşma nəticəsində məktəbin şagirdləri respublika fənn olimpiadalarında, müxtəlif intellektual yarışlarda, mədəni layihələrdə, idman turnirlərində yüksək nəticələr əldə edirlər.

Məktəbdə psixoloji xidmətin gücləndirilməsi, sağlam mühitin yaradılması, şagird-müəllim-valideyn münasibətlərinin koordinasiyalı şəkildə qurulması da Ruhiyyə İmanovanın uğurlu idarəetmə nümunəsinin tərkib hissəsidir. Onun təşəbbüsü ilə bir çox sosial layihələr həyata keçirilir, xüsusi qayğıya ehtiyacı olan şagirdlərə ciddi dəstək göstərilir.

Ruhiyyə İmanova məktəbin uğurlarının əsas səbəblərindən biri kimi müəllim kollektivini qeyd edir. O, müəllimləri məktəbin ruhu, təhsil sisteminin təməl daşı hesab edir. Kollektivin hər bir üzvünə qarşı hörmət, dəyər və etimad prinsipləri onun idarəetməsinin əsas xəttini təşkil edir. Müəllimlərin sosial rifahı, inkişafı və təkmilləşməsi üçün yaratdığı imkanlar pedaqoji heyətin motivasiyasını artırır.

Ruhiyyə xanım fərqlənən müəllimləri daim təqdir edir, onların nailiyyətlərini məktəb ictimaiyyətinə təqdim edir və bu, müəllimlərin öz peşələrinə daha böyük sevgi ilə yanaşmasına səbəb olur. O, məktəbin idarəetməsində humanizm, şəffaflıq və ədalət prinsiplərini qorumağı pedaqoji borc kimi qəbul edir.

Ruhiyyə İmanova hesab edir ki, Heydər Əliyevin təməlini qoyduğu təhsil strategiyası bu gün Prezident cənab İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam etdirilir. 301 nömrəli məktəbin inkişaf konsepsiyası da məhz bu ümummilli xəttə uyğundur. O, təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi, rəqəmsal transformasiya, innovativ tədris metodlarının tətbiqi və gənclərin dünyaya açılması istiqamətində mühüm layihələr həyata keçirir.

Ruhiyyə xanımın rəhbərliyi ilə məktəbdə müasir informasiya texnologiyaları, STEAM laboratoriyası, multimediya otaqları, elektron tədris resursları geniş şəkildə istifadə olunur. Bu, şagirdlərin XXI əsrin bacarıqları ilə silahlanmasına, onların gələcəkdə daha savadlı, özünəinamlı gənclər kimi formalaşmasına şərait yaradır.

Ruhiyyə İmanova öz peşəsinə dərindən bağlı, təhsil sahəsində zəhməti və liderlik keyfiyyətləri ilə seçilən bir direktor, əsl ziyalı qadındır. Onun “Ulu Öndər Heydər Əliyev çağdaş təhsilimizin banisidir” fikri, əslində onun həyat və fəaliyyət fəlsəfəsinin özəyini təşkil edir. Bu gün 301 nömrəli məktəbin qazandığı yüksək nəticələr, məzunların uğurları, kollektivin sağlam mühiti və təhsil prosesinin yüksək səviyyəsi Ruhiyyə xanımın fədakar əməyinin parlaq göstəricisidir.

 

Şahmar Zərdabi

Baş redaktor